H χαρά μου όταν έλαβα την πρόσκληση για τα αποκαλυπτήρια του ολοκαίνουριου κεφαλαίου στην ιστορία των Assassin’s Creed που θα λάμβαναν χώρα στον εκθεσιακό χώρο Kings Place στο κεντρικό Λονδίνο, ήταν απλά απερίγραπτη.
Το Assassin’s Creed III έχει κατακτήσει ήδη τον τίτλο του μεγαλύτερου παιχνιδιού στην ιστορία της Ubisoft και αυτό από μόνο του λέει πολλά.
Το γεγονός ότι ξεκίνησε να αναπτύσσεται πριν από δυο και κάτι χρόνια δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό από μόνο του, όμως το μέγεθος αρχίζει να γίνεται αντιληπτό αν αναλογιστούμε τον πλήθος όσων εργάστηκαν σε αυτό: συνολικά απασχολήθηκε διπλάσιος αριθμός εργαζομένων απ' ότι στο Assassin’s Creed, η ανάπτυξη διήρκεσε περισσότερο από ό,τι του πρώτου παιχνιδιού της σειράς.
Ανέκαθεν το σλόγκαν του franchise ήταν το «History as Playground» όμως η επιδίωξη των δημιουργών της ήταν να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το ιστορικό στοιχείο. Για αυτόν ακριβώς το λόγο στην ομάδα ανάπτυξης υπάρχουν πέντε-έξι άτομα που εργάστηκαν αποκλειστικά αναζητώντας ευκαιρίες για να συμπεριλάβουν πραγματικά πρόσωπα και γεγονότα μέσα από τα 30 χρόνια (1753-1783) της Ιστορίας της επανάστασης στο παιχνίδι και μάλιστα όσο το δυνατόν πιο πιστά στον πραγματικό χώρο και χρόνο που συνέβησαν. Φανταστείτε π.χ. ότι η φυλή στην οποία ανήκει ο πρωταγωνιστής δεν συνήθιζε να παίρνει τα σκαλπ των εχθρών της και άρα αυτή η δυνατότητα αφαιρέθηκε!
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, ένα μεγάλο μέρος του παιχνιδιού θα λαμβάνει χώρα στη φύση αντί σε αστικά τοπία, και για αυτό έπρεπε να αλλάξουν κάποια στοιχεία στο animation του ήρωα, εφόσον θα χρειάζεται να σκαρφαλώνει σε δέντρα, βράχους και βουνοπλαγιές. Για τον λόγο αυτόν συνεργάστηκαν με πραγματικούς αναρριχητές για να αποδώσουν τις κινήσεις όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται.
Αντίστοιχα, τα cut-scenes έχουν γίνει πολύ πιο κινηματογραφικά, με εμφανώς καλύτερο voiceover, αλλά και πολύ πιο αληθοφανές facial/cloth animation, ενώ για πρώτη φορά το voice capture έγινε ταυτόχρονα με το motion capture κάτι που συνεπάγεται εμφανώς πιο φυσικά αποτελέσματα.
Η Αμερικανική Επανάσταση αποφασίστηκε μετά από συζητήσεις εβδομάδων επειδή καταρχήν είναι Ιστορικά ενδιαφέρουσα και –το κυριότερο- δεν έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τον χώρο των videogames, αφού λόγω της φύσης της (αλλά και της ιδιομορφίας των μαχών της) δεν προσφέρεται για παιχνίδια δράσης.
Οι κύριες πόλεις στις οποίες θα διαδραματίζεται το παιχνίδι είναι η Βοστώνη και η Νέα Υόρκη. Μην έχοντας πίσω τους αιώνες ζωής όπως οι αρχαίες πόλεις των προηγούμενων AC, έχουν έναν χαρακτήρα «προκάτ σύγχρονων πόλεων», με μεγάλους φαρδύς δρόμους αλλά χαμηλά και προχειροφτιαγμένα κτήρια. Στο δε πολυσυζητημένο «Frontier», δηλαδή την τεράστια (2 επί 2 χιλιόμετρα, ήτοι περίπου 1,5 φορά μεγαλύτερη από όλη τη Ρώμη του Brotherhood!) μη κατοικημένη έκταση που παρεμβάλλεται ανάμεσα στις πόλεις του παιχνιδιού, λαμβάνει χώρα το 30% όλων των αποστολών.
Ο πρωταγωνιστής ονόματι Connor (ή… Ratohnhaké:ton, όπως είναι το ινδιάνικο όνομά του) θα έχει μητέρα Μοϊκανή και πατέρα Βρετανό, ενώ έχει δει το χωριό του να καίγεται από τους αποίκους. Για τον Connor είναι ο αγώνας για τη δικαιοσύνη, για αυτό και δεν θα διστάσει να βοηθήσει σε διαφορετικές περιπτώσεις αμφότερες τις πλευρές σε αυτό τον πόλεμο μεταξύ Βρετανών και –ας πούμε- Αμερικάνων χωρίς να διαλέγει εμφανώς κάποια παράταξη. Να σημειώσουμε εδώ πως οι καιρικές συνθήκες θα επηρεάζουν το gameplay (στην ομίχλη ο παίκτης θα μπορεί να ξεγλιστρήσει πιο εύκολα απ’ τους εχθρούς ενώ στη βροχή τα πυροβόλα όπλα δεν θα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν αφού θα βρέχεται το μπαρούτι!).
Από τα στοιχεία που μου έκαναν εντύπωση βλέποντας το in-game demo πάντως, είναι το πόσο ομαλή είναι η κίνηση του ήρωα, περισσότερο ακόμα και από τα προηγούμενα μέρη της σειράς που ούτως ή άλλως φημιζόταν για αυτό. Τόσο στις μάχες όσο και στα άλματα από κλαδί σε κλαδί ή από τον έναν βράχο στον άλλο, τα πάντα γίνονται άκρως ομαλά και ανεπαίσθητα, σχεδόν σαν σε χορογραφία. Αρκετά βελτιωμένα δείχνουν και τα γραφικά, κάτι αναμενόμενο αφού χρησιμοποιήθηκε μια ολοκαίνουρια μηχανή που ανέπτυξε η Ubisoft κυρίως για αυτό το σκοπό, η AnvilNext.
Πηγή: byteme.gr
http://www.byteme.gr/gaming-articles/assassins_creed_iii_episimi_parousiasi
Το γεγονός ότι ξεκίνησε να αναπτύσσεται πριν από δυο και κάτι χρόνια δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό από μόνο του, όμως το μέγεθος αρχίζει να γίνεται αντιληπτό αν αναλογιστούμε τον πλήθος όσων εργάστηκαν σε αυτό: συνολικά απασχολήθηκε διπλάσιος αριθμός εργαζομένων απ' ότι στο Assassin’s Creed, η ανάπτυξη διήρκεσε περισσότερο από ό,τι του πρώτου παιχνιδιού της σειράς.
Ανέκαθεν το σλόγκαν του franchise ήταν το «History as Playground» όμως η επιδίωξη των δημιουργών της ήταν να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το ιστορικό στοιχείο. Για αυτόν ακριβώς το λόγο στην ομάδα ανάπτυξης υπάρχουν πέντε-έξι άτομα που εργάστηκαν αποκλειστικά αναζητώντας ευκαιρίες για να συμπεριλάβουν πραγματικά πρόσωπα και γεγονότα μέσα από τα 30 χρόνια (1753-1783) της Ιστορίας της επανάστασης στο παιχνίδι και μάλιστα όσο το δυνατόν πιο πιστά στον πραγματικό χώρο και χρόνο που συνέβησαν. Φανταστείτε π.χ. ότι η φυλή στην οποία ανήκει ο πρωταγωνιστής δεν συνήθιζε να παίρνει τα σκαλπ των εχθρών της και άρα αυτή η δυνατότητα αφαιρέθηκε!
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, ένα μεγάλο μέρος του παιχνιδιού θα λαμβάνει χώρα στη φύση αντί σε αστικά τοπία, και για αυτό έπρεπε να αλλάξουν κάποια στοιχεία στο animation του ήρωα, εφόσον θα χρειάζεται να σκαρφαλώνει σε δέντρα, βράχους και βουνοπλαγιές. Για τον λόγο αυτόν συνεργάστηκαν με πραγματικούς αναρριχητές για να αποδώσουν τις κινήσεις όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται.
Αντίστοιχα, τα cut-scenes έχουν γίνει πολύ πιο κινηματογραφικά, με εμφανώς καλύτερο voiceover, αλλά και πολύ πιο αληθοφανές facial/cloth animation, ενώ για πρώτη φορά το voice capture έγινε ταυτόχρονα με το motion capture κάτι που συνεπάγεται εμφανώς πιο φυσικά αποτελέσματα.
Η Αμερικανική Επανάσταση αποφασίστηκε μετά από συζητήσεις εβδομάδων επειδή καταρχήν είναι Ιστορικά ενδιαφέρουσα και –το κυριότερο- δεν έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τον χώρο των videogames, αφού λόγω της φύσης της (αλλά και της ιδιομορφίας των μαχών της) δεν προσφέρεται για παιχνίδια δράσης.
Οι κύριες πόλεις στις οποίες θα διαδραματίζεται το παιχνίδι είναι η Βοστώνη και η Νέα Υόρκη. Μην έχοντας πίσω τους αιώνες ζωής όπως οι αρχαίες πόλεις των προηγούμενων AC, έχουν έναν χαρακτήρα «προκάτ σύγχρονων πόλεων», με μεγάλους φαρδύς δρόμους αλλά χαμηλά και προχειροφτιαγμένα κτήρια. Στο δε πολυσυζητημένο «Frontier», δηλαδή την τεράστια (2 επί 2 χιλιόμετρα, ήτοι περίπου 1,5 φορά μεγαλύτερη από όλη τη Ρώμη του Brotherhood!) μη κατοικημένη έκταση που παρεμβάλλεται ανάμεσα στις πόλεις του παιχνιδιού, λαμβάνει χώρα το 30% όλων των αποστολών.
Ο πρωταγωνιστής ονόματι Connor (ή… Ratohnhaké:ton, όπως είναι το ινδιάνικο όνομά του) θα έχει μητέρα Μοϊκανή και πατέρα Βρετανό, ενώ έχει δει το χωριό του να καίγεται από τους αποίκους. Για τον Connor είναι ο αγώνας για τη δικαιοσύνη, για αυτό και δεν θα διστάσει να βοηθήσει σε διαφορετικές περιπτώσεις αμφότερες τις πλευρές σε αυτό τον πόλεμο μεταξύ Βρετανών και –ας πούμε- Αμερικάνων χωρίς να διαλέγει εμφανώς κάποια παράταξη. Να σημειώσουμε εδώ πως οι καιρικές συνθήκες θα επηρεάζουν το gameplay (στην ομίχλη ο παίκτης θα μπορεί να ξεγλιστρήσει πιο εύκολα απ’ τους εχθρούς ενώ στη βροχή τα πυροβόλα όπλα δεν θα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν αφού θα βρέχεται το μπαρούτι!).
Από τα στοιχεία που μου έκαναν εντύπωση βλέποντας το in-game demo πάντως, είναι το πόσο ομαλή είναι η κίνηση του ήρωα, περισσότερο ακόμα και από τα προηγούμενα μέρη της σειράς που ούτως ή άλλως φημιζόταν για αυτό. Τόσο στις μάχες όσο και στα άλματα από κλαδί σε κλαδί ή από τον έναν βράχο στον άλλο, τα πάντα γίνονται άκρως ομαλά και ανεπαίσθητα, σχεδόν σαν σε χορογραφία. Αρκετά βελτιωμένα δείχνουν και τα γραφικά, κάτι αναμενόμενο αφού χρησιμοποιήθηκε μια ολοκαίνουρια μηχανή που ανέπτυξε η Ubisoft κυρίως για αυτό το σκοπό, η AnvilNext.
Πηγή: byteme.gr
http://www.byteme.gr/gaming-articles/assassins_creed_iii_episimi_parousiasi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου