Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Games: Πρώτες λεπτομέρειες για το Assassin’s Creed III


Και ενώ εμείς περιμένουμε τις πολυπόθητες ανακοινώσεις σχετικά με το Assassin’s Creed IIIαπό τη Ubisoft (η λογική υπαγορεύει τη λήξη εμπάργκο), αργά την Παρασκευή το NeoGAFέκανε το θαύμα του δημοσιεύοντας πληροφορίες που προέρχονται από το τελευταίο τεύχος του GameInformer –το οποίο μάλιστα κυκλοφορεί με διπλό εξώφυλλο, αφιερωμένο στο παιχνίδι! Τι μάθαμε; Κρατηθείτε και μην καπνίζετε!
Η Ubi, λέει, θέλει να κάνει το παιχνίδι προσιτό στους νέους παίκτες, δίχως να «χαλάσει» παράλληλα τους παλιούς. Ο νέος πρωταγωνιστής ονομάζεται Connor (διαβάζουμε και ένα Ratohnhaketon που υποθέτουμε ότι είναι το χαϊδευτικό του :P) και έχει πατέρα Άγγλο και μητέρα Ινδιάνα. Μεγάλωσε με τους ντόπιους και δεν τρέφει ιδιαίτερη συμπάθεια για τους κατακτητές και τις μεθόδους τους. Τα γεγονότα του Assassin’s Creed III θα εκτυλίσσονται στη Νέα Υόρκη και τη Βοστώνη ανάμεσα στο 1753 και το 1783 –οπότε λογικά θα δούμε τον ήρωα σε διάφορες φάσεις της ζωής του. Ιστορικά το παιχνίδι θα είναι «παρόν» σε διάφορα ιστορικά γεγονότα (αναφέρονται η μεγάλη φωτιά της Νέας Υόρκης* και αρκετές μεγάλες μάχες) ενώ cameo εμφανίσεις θα κάνουν και γνωστές φυσιογνωμίες (Βενιαμίν Φραγκλίνος, Τζορτζ Ουάσινγκτον, Τσαρλς Λι).
Εννοείται πως το βασικό concept θα είναι το Assassins εναντίον Templars με τους δημιουργούς του τίτλου να δίνουν βάρος περισσότερο σε αυτή τη σύγκρουση και όχι στο Ινδιάνοι εναντίον Άποικοι –τουλάχιστον με την υιοθέτηση του κλασσικού, μανιχαϊστικού τρόπου (μαύρο-άσπρο, καλοί-κακοί κλπ) απεικόνισης μιας κατάστασης. Ο ρόλος τουDesmond Miles, του σύγχρονου απόγονου των ασασίνων των προηγούμενων τίτλων της σειράς θα είναι αναβαθμισμένος ενώ τη database του Animus έχει επιμεληθεί ο Shaun Hastings. Από πλευράς gameplay, θα δίνεται περισσότερη βαρύτητα στο platforming και την εξερεύνηση, θα υπάρχουν checkpoints στις αποστολές αλλά και ομάδες (ή κοινότητες) στις οποίες θα μπορεί να ενταχθεί ο παίκτης.
Για τις ανάγκες του παιχνιδιού η μηχανή γραφικών έχει αναβαθμιστεί σημαντικά ούσα πλέον σε θέση να απεικονίζει πολλές περισσότερες μονάδες σε μια μάχη. Ο κεντρικός χαρακτήρας θα έχει πολύ μεγαλύτερο ρεπερτόριο κινήσεων (άλματα, χρήση ανθρώπων ως ασπίδα κ.α.)κάτι που θα ενισχύεται και από το ίδιο το gameplay που θα του ζητά να είναι πιο επιθετικός και πιο κινητικός συνάμα. Ο όλος χάρτης θα είναι μιάμιση φορά αυτός του Assassin’s Creed: Brotherhood με τον παίκτη πέραν των quests, να είναι σε θέση να αλληλεπιδράσει και με άλλους ανθρώπους, ζώα και το περιβάλλον γύρω του –αφού δεν θα υπάρχουν ψηλά νεοκλασικά και παλάτια για να σκαρφαλώσει, θα κάνει τον Ταρζάν στα δέντρα. Εννοείται πως ανάλογα την εποχή θα αλλάζουν και οι συνθήκες όπως και οι συνήθειες ανθρώπων και ζώων. Το user interface θα είναι ολοκαίνουριο (και θα λέγεται μάλιστα Animus 3.0) ενώ δεν μάθαμε τίποτα για το multiplayer.
Υπάρχουν 2,5 ώρες περιεχομένου με σκηνές για τις οποίες οι ηθοποιοί που συμμετείχαν δεν έδωσαν απλώς τις φωνές τους αλλά κατεγράφησαν τα πρόσωπά τους –σε στυλ Uncharted, ένα πράγμα, για ακόμα ρεαλιστικότερα αποτελέσματα. Πρόκειται για το παιχνίδι με τον μεγαλύτερο κύκλο ανάπτυξης μετά το πρώτο Assassin’s Creed και προϋπολογισμό δυο φορές αυτόν του Assassin’s Creed: Revelations. Η πρώτη του έκδοση δε, θα ‘ναι έτοιμη σε λίγες εβδομάδες, ωστόσο τον υπόλοιπο καιρό μέχρι τον Οκτώβριο, στη Ubisoft θα τον εκμεταλλευτούν προκειμένου να τελειοποιήσουν το τελικό αποτέλεσμα καθώς, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, θέλουν το παιχνίδι «να δείχνει σαν το Assassin’s Creed 3,5»

Πηγή: www.byteme.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου